پاسخ: از آنجا که گیلاس آرت یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل گیلاس آرت امکانپذیر نیست.
پاسخ: بله تابلوها به تمامی شهرهای ایران ارسال میگردد ، هزینه حمل و نقل به تمامی نقاط ایران (تحویل درب منزل مشتری) رایگان میباشد.
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "پیگیری سفارش" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت گیلاس آرت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت گیلاس آرت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین گیلاس آرت با بیش از 15 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه تابلو شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد گیلاس آرت استفاده کنید.
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک تابلو را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
پاسخ: بله، پس از انتخاب تابلوهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به گیلاس آرت، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت تابلو باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
پاسخ: گیلاس آرت با ارسال ایمیل ، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "پیگیری سفارش" از وضعیت آن مطلع شوید.
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
پاسخ: در صورتی که محصولی موجود نبود حداکثر ظرف 3 روز ساخته شده و تقدیمتان مینمائیم
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک تابلو در گیلاس آرت وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر تابلو در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک تابلو اعمال میشود.
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت گیلاس آرت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی گیلاس آرت از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از گیلاس آرت که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
پاسخ: امکان قرار گرفتن یک تابلو در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان گیلاس آرت با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران گیلاس آرت میتوانند با انتخاب گزینه "به من اطلاع بده" که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن تابلو در این طرحها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.
پاسخ: طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند. لازم به ذکر است که گاهی به دلیل استقبال کاربران موجودی تابلو زودتر از موعد مقرر به پایان میرسد، که در این حالت وضعیت تابلو به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
پاسخ: به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، گیلاس آرت تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگیهای لازم با مشتری انجام خواهد شد.
پاسخ: پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
پاسخ: بله، گیلاس آرت به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
پاسخ: کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه گیلاس آرت از طریق دفتر مرکزی مشهد که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل admin [at] GilasArt.ir به گیلاس آرت اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر گیلاس آرت در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و در هیچ نقطهای از کشور شعبه یا نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش ندارد.
پاسخ: کلیه خدمات گیلاس آرت به صورت متمرکز و فقط از طریق وب سایت گیلاس آرت ارایه میشود و گیلاس آرت سیاستی مبنی بر داشتن نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در استان تهران و سایر استانها ندارد.در حال حاضر گیلاس آرت در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد ودر هیچ نقطهای از کشور شعبه یا نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش ندارد